Sprawdzanie wypracowań do matury z historii
Czy zastanawiasz się, jak napisać doskonałe wypracowanie maturalne z historii? Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc! Nasza usługa sprawdzania wypracowań maturalnych została stworzona specjalnie dla osób, które chcą nauczyć się pisać wypracowania z historii od podstaw oraz dla tych, którzy pragną jak najlepiej przygotować się do egzaminu maturalnego z historii.
Notatki do matury z historii
Drodzy Maturzyści!
Szanowni Nauczyciele!
Z wielką radością przedstawiam Wam moje autorskie notatki do matury z historii. W tych notatkach nie znajdziecie suchych faktów i dat – odkryjecie fascynujące opowieści i głębokie zrozumienie przeszłości. Moje notatki to nie tylko zbiór wydarzeń historycznych, ale prawdziwa skarbnica wiedzy stworzona z pasją do historii.
Odkryj e-booki z najważniejszymi datami historycznymi
Czas rozpocząć intensywną przygodę z historią, która przyniesie Ci pewność siebie na egzaminie maturalnym! Moje najnowsze e-booki są idealnym narzędziem, które pozwoli Ci osiągnąć sukces na maturze z historii.📚
Maturalne korepetycje z historii
- Zajęcia są prowadzone w formule online indywidualnie lub grupowo.
- Podczas spotkania udostępniam swój ekran i prezentuję przygotowane materiały.
- Przygotowuję uczniów do matury z historii.
- Współpracuję z uczniami z edukacji domowej.
- Bazuję na kreatywnych materiałach własnego autorstwa.
- Po zajęciach uczniowie otrzymują komplet atrakcyjnych notatek, nie kupując stosów repetytoriów.
- Dbam o to, aby każdy uczeń poczuł, że jest mistrzem historii.
- Jestem skuteczna w nauczaniu, cierpliwa i każdego potrafię nauczyć.
Kurs języka ukraińskiego dla nauczycieli – Lekcja 1 – 6
Szkolenie dla nauczycieli, wychowawców, dyrektorów szkół, pracowników oświaty.
Cel szkolenia:
• Podniesienie jakości pracy nauczyciela w odniesieniu do ucznia z Ukrainy
Język ukraiński dla nauczycieli i pracowników oświaty
Wielu nauczycieli i pracowników oświaty wspierających uczniów- uchodźców z Ukrainy poszukuje materiałów, które pomogą porozumieć się w szkole. Nauczyciele chcą być dobrze przygotowani do pracy z uczniem ukraińskim.
W związku z bardzo dużym zainteresowaniem rozpoczynamy kurs języka ukraińskiego dla nauczycieli i pracowaników oświaty, po to, aby ułatwić pracę w szkole i klasach, do których przybywają uczniowie z Ukrainy.
Już 10 maja o godz, 20.00 bezpłatyny live
https://www.facebook.com/mistrzhistorii,
https://mistrzhistorii.pl/live
https://www.facebook.com/glogowskaedukacjakresowa
https://www.facebook.com/qubalive
Spotkanie poprowadzi OLA ANTONIEWICZ – WINIARSKA- pracownik konsulatu Rzeczpospolitej Polskiej we Lwowie z wydziału Polonii, mgr filologii ukraińskiej.
Zapraszamy Dyrektorów, Nauczycieli różnych specjalności i wszystkich typów szkół oraz pracowników oświaty.
Jak wdrażać i stosować edukację włączającą w odniesieniu do uczniów ukraińskich?
Jak wdrażać i stosować edukację włączającą w odniesieniu do uczniów ukraińskich? Szkolenie dla nauczycieli, wychowawców, dyrektorów szkół Cel szkolenia:
- Podniesienie jakości edukacji włączającej w szkołach.
- Zwiększenie wiedzy nt. efektywności wdrażania edukacji włączającej.
Odniesienie edukacji włączającej do uczniów z Ukrainy. Opis Nie możemy pozostać obojętni. W obliczu toczących się działań wojennych za naszą wschodnią granicą, i co za tym idzie, napływem dzieci ukraińskich do polskich szkół, niezbędnym jest bezstresowe włączenie ich w szeregi naszych uczniów, a także udostępnienie im, w możliwie wysokim stopniu, zasobów polskiego systemu edukacji. Edukacja równych szans to podejście dydaktyczne, które zaspokaja potrzeby każdego dziecka, umożliwiając mu rozwijanie pełnego potencjału, zarówno w nauce, jak i w społeczeństwie. Wszystkie dzieci, niezależnie od sytuacji, pochodzenia, statusu materialnego rodziców, stanu zdrowia, stanu emocjonalnego, czy psychicznego, mają swoje ambicje i marzenia dotyczące swojej przyszłości. Aby wyjść naprzeciw spełnieniu tych dążeń, należy skierować dobrą jakość edukacji również ku uczniom niepełnosprawnym i z innymi różnorodnościami, a w obecnej sytuacji także ku dzieciom – uciekinierom z Ukrainy. Uczniowie z różnorodnościami stoją w obliczu ciągłych barier w edukacji, które najczęściej wynikają z dyskryminacji, napiętnowania, bezradności intelektualnej i w przypadku uczniów z Ukrainy – również bariery językowej. Najlepszym sposobem walki z tą tendencją jest dostarczenie uczniom obszernych dowodów na to, że ludzie mimo różnic są w gruncie rzeczy takimi samymi ludźmi. Takiego punktu widzenia można nauczać właśnie poprzez wdrażanie idei edukacji włączającej. Praktyka włączająca nie tylko rozpoznaje różnice między uczniami i dąży do maksymalnego wykorzystania ich potencjału i możliwości, ale uwzględnia również korzyści, jakie różnorodność uczniów może wnieść do ogólnego doświadczenia edukacyjnego. Tematyka szkolenia:
- Istota edukacji włączającej.
- Dostosowanie, czy włączanie?
- Inkluzja edukacyjna i społeczna.
- Praca w różnorodnej klasie, grupie.
- Organizacja przestrzeni klasowej i szkolnej wspomagająca edukację włączającą.
- Przykłady z praktyki szkolnej.
- Przełamywanie stereotypów.
- Znaczenie modyfikacji procesów edukacyjnych do możliwości uczniów.
- Młody uchodźca z Ukrainy – to nie tylko problem bariery językowej.
Po zakończonych warsztatach nauczyciel:
- zrozumie główne założenia edukacji włączającej, oraz różnice między dostosowaniem a włączaniem,
- pozna, jak eliminować bariery społeczne i edukacyjne w celu inkluzji uczniów z różnorodnościami,
- uświadomi sobie, jak ważne jest przekazanie dzieciom informacji o korzyściach, jakie różnorodność uczniów może wnieść do ogólnego doświadczenia edukacyjnego,
- pozna sposoby na stworzenie pozytywnego klimatu w szkole na rzecz uczniów z różnorodnościami, w tym dzieci z Ukrainy.
https://www.facebook.com/mistrzhistorii
WIELKANOC NA UKRAINIE
Tradycja związana z Wielkanocą na Ukrainie jest podobna do tradycji w Polsce, lecz nie taka sama. Jest to piękny, rodzinny czas, o którym chcielibyśmy opowiedzieć, aby nauczyciele mogli wykorzystać ten materiał w swojej pracy z uczniem ukraińskim.
O zwyczajach i tradycjach wielkanocnych 11 kwietnia w poniedziałek o godz. 20.00 opowie Mariana Kril – dziennikarka Polskiego Radia w Warszawie, która pochodzi z Tarnopola na Ukrainie. Absolwentka Filologii Ukraińskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Tarnopolu i studiów doktoranckich w Instytucie Kulturoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Do radia trafiła w wieku 14 lat. Interesuje się kulturą tradycyjną Zachodniego Podola. Jest zafascynowana śpiewem liturgicznym, śpiewa Boską Liturgię w cerkwi grekokatolickiej w Lublinie.
Zapraszamy na live na stronach
https://www.facebook.com/mistrzhistorii
https://mistrzhistorii.pl/live
https://www.facebook.com/glogowskaedukacjakresowa
https://www.facebook.com/qubalive
Łączcie się z nami, udostępniajcie jak największej grupie nauczycieli, będzie ciekawie.
Jak bardzo ukraiński system edukacji różni się od polskiego?
Szanowni Dyrektorzy, Nauczyciele
Do polskich szkół przybywa coraz więcej dzieci z Ukrainy, na które nałożony jest obowiązek szkolny. Dzieci te mogą liczyć na wsparcie i wielkie serca ze strony polskich dyrektorów i nauczycieli.
Ukraiński system edukacji różni się od polskiego. Jak bardzo? Na to i inne pytania uzyskacie odpowiedzi już 1 kwietnia, w piątek o godz. 20.00 na https://www.facebook.com/mistrzhistorii, https://mistrzhistorii.pl/, https://www.facebook.com/glogowskaedukacjakresowa spotkaniu na żywo z Vira Szerszniowa- dyrektor Szkoły Średniej nr 10 im. św. Marii Magdaleny we Lwowie.
W programie:
• ukraiński program nauczania
• ocenienie uczniów- skala ocen
• poziomy ukraińskiego systemu szkolnego
• jak pomóc ukraińskim uczniom w obliczu traumy wojennej ?
Zapraszamy Dyrektorów i Nauczycieli różnych specjalności i wszystkich typów szkół.
1 kwietnia o godz. 20.00 łączymy się bezpośrednio ze Lwowem. Bądźcie z nami.
Spotkanie bezpłatne.